Öppet hus på Söderport

Igår var det öppet hus på Söderport där jag givetvis infann mig kl 17.30. Först pratade rektorerna i Aulan om skolan och vad som erbjöds, sen fick man gå runt i de olika klassrummen och lyssna när de pratade om de speciella programmen. Jag träffade Emma där så vi gick tillsammans till samhällesamhälle klassrummet, men jag blev väldigt besviken! Efter det lyssnade vi lite om samhälle ekonomi, vilket jag tycker verkar mycket roligare :) Men hur det än blir är jag säker på att det kmr ¨gå bra , även om det känns lite nervöst just nu.

Idag har jag varit i stan med Ida eftersom vi skulle inhandla farsdag present. Det gick väl sådär .. men vad kan man köpa till sin pappa?!

I morgon är det att plugga med självbiografin som gäller , iaf på förmiddagen ;) Känner mig lite stressad när det gäller det eftersom den ska vara färdig på torsdag ! , ska verkligen göra mitt bästa !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0