Sista dagen på lovet

Idag är det sista dagen på lovet, lite sorgligt, men snart är det ju jullov. :)

Igår kväll hade jag filmkväll med Emma o Linn, och jagg tror inte att jag har skrattat så mkt under hela lovet som jag gjorde då. Och vi hade så mkt att snacka om!, skönt att äntligen få träffa er ! Vi kollade på dreamgirls, elr ja.. den var på men vi snackade mest eftersom filmen inte va bra från början så tröttnade vi helt enkelt ! Vi gick ut en liten stund också, men det var skönast inomhus !
Allt detta resulterade till en helt underbar och rolig kväll!, TACK <3

Hade tänkt ha en lugn dag idag, men det blev det inte. Eftersom min syrras dator har gått sönder ,bestämmde vi oss för att åka till Malmö och lämna in den på service, ( pappa köpte den i Malmö ) . Efter det körde vi till Svedala där det finns en slags outlet på märkeskläder. Jag hittade inget med det gjorde resten av familjen. Men efter att vi ätit mat på Mc, körde vi en snabb runda till Nova Lund efter mycket övervägande. Jag tvekade lite eftersom jag hade träning ikväll och ville verkligen inte missa den!, Men jag hade ändå inte hunnit i tid, så jag tänkte : Varför inte?!.
Nu  är jag glad över att vi åkte dit eftersom jag köpte en snygg T-shirt på GinaTricot. Jag hittade också ett par mkt fina jeans med hög midja, men jag har så många jeans så jag får lugna mig lite ;)

Nu ska vi alldeles snart äta kvällsmat och jag ska kolla på reprisen av Top Model eftersom jag kollade på Grey's Anatomy i onsdags.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0