Volleybollturnering

Igår var det fredag och volleyboll turnering i skolan, det var roligt eftersom 9a vann hela skiten! :) Fick också en  liten pukal där det ska ristas in " 9a " , känner mig stolt :)
Hela turneringen gick väldigt snabbt så vi fick sluta mkt tidigare än vanligt , vilket var sjukt skönt! Rebecka ringde till sin pappa, som kom och hämtade oss. Sen var jag hos Rebecka tills mamma hämtade mig efter att hon slutat jobba. Väl hemma så käkade vi Tacos :) ,sen packade jag väskan eftersom jag skúlle spela handbollsmatch. Men jag är förkyld så jag fick inte spela så mkt , men roligt va det iaf :P Fast vi förlorade .. men sånt e livet ;)

Idag ska jag inte göra ngt spec. bara ta dagen som den kommer.

Har ju 2 veckors prao framför mig och på måndag börjar jag kl 6.00 , GÄSP :P

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0