Becka dagar <3

Hejsan allesammans!
I natt har jag sovit över hos Becka. Vi cyklade till Kulltorp igår kväll . Men det blev inte särskillt lyckat. Först så var det väldigt mörkt på vägen vi cyklade, men det fixade vi lätt med en ficklampa! :) När vi kom fram var där typ inget folk så vi cyklade o mötte Ellen o Linn. Men vi cyklade en JÄTTE omväg. Men när vi väl träffat dom var det inget folk typ där vi va, så vi stod och dösnackade lite :P , Efter kankse en halvtimmes dösnack cyklade jag o Becka hem igen , så man kan säga att vi hade en lite cykelkväll igår ! , haha men vi tröstade oss med att vi brännde många kalorier ! haha Becka är bara för underbar! <3 Nu ska jag snart åka till Tommelilla och spela en bowlingturnering men folk från pappas jobb. Sen hämtar vi becka för vi ska jobba i Kiaby ikväll .
Önska mig lycka till :P

Puss&Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0