Bubblare

Idag har jag varit bubblare i skolan, ( jobbat i vårt café i skolan ) . Det var hyfsat soft , men inte särskillt roligt att städa o torka alla bord i matsalen , UUUURK! Fy vad grisit det är i matsalen efter att alla ätit ! Och ja, Becka var sjuk idag så jag stod med Emine, och lite Erika . Haha. Vi var färdiga redan vi tio över två ( vi går till tjugo över tre på måndagar och onsdagar ) men jag gick på tyskan eftersom vi hade genomgång om imperativ, säger det er ngt!? haha , knappt mig heller :/
Kom sedan hem, ringde becka snuttan, snackade lite med henne. Sen pluggat No, vi har prov i morrn . Kollat lite på the voice och softat lite om vartannat.

Puss&Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0