Dags att uppdatera, jatack!

Hej, kände att jag måste uppdatera min blogg :)
I torsdag var jag på gymnasiemässa och blev helt snurrig .. hrm. vad ska jag gå? Samhälle ekonomi, samhälle global elr kanske internationell i H-holm, shit , vad mkt det finns att välja. Rena rama djunglen. Efter mässan gick jag o Lisa i stan. Kollade bl.a in södertorget :) Vi tog sedan bussen till näsby eftersom Lisa skulle hämta affisherna till cabarén på prinexpo, de va mkt fina! Sedan kom min kära mamma o körde oss till mässan igen, där gick jag med mamma o Lisa med sin pappa. Ännu mer snurrigare blev det nu :S Mitt i alltihop gick brandlarmet! Typiskt, jag skulle ju skynda mig eftersom jag hade handbollsmatch.. men jag blev lite sen men så blir det ibland.

Igår var jag bara med syster HELA dagen! Mamma o Pappa var i Tyskland. Jag körde Ida till hennes match där jag jobbade i kiosken.- Efter deras match spelade p93 så vi kollade på dem också :) Sen snabbt hem o packa väskorna eftersom vi skulle till österrängbadet där hela idas lag va o Vesna, tackolov för det ! ;) Innan vi körde hem körde vi till stan o köpte hem varsin kebab , mums! , Kollade sverige-lichtenstein, 3-0 . BRA!

Idag ska jag spela handbollsmatch mot Vinslöv!  PANNBEN!!!!
image4

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0