Hej låååånga onsdag

Ja , idag är det onsdag vilket betyder lååång dag i skolan. Men jag klarade mig idag också :) Har väldigt många arbeten att göra just nu så man har alltid ngt att göra . Efters skolan va jag med Becka en liten stund o vi käkade hennes goda hemlagade köttfärspaj, MKT GOD!

Jag kollade igenom lite bilder på bilddagboken idag , o jag hittade konfa bilder ! , Shiit vad kul vi hade! :) Tänk att det va så längesedan nu.

I morrn är det gymnasiemässa, vi ska dit halv tolv, samtidigt som ALLA kristianstads högstadieskolor, jag väntar mig MYCKET folk , menmen vi får ju sluta klockan ett ! :)

image3

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emma =)

AAaw ja konfan,

2007-10-11 @ 18:29:03
Postat av: Linn :D

Haha, aa är det min fina ihopsättning av bilder? :D haha, det va sjukt kul, jag längtar tbx

2007-10-15 @ 15:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0