Ingen match, suck ..

Jaha , det blev ingen match i går eftersom vi inte hade lag, var ä alla ?!?! Så vi fick träna med 6 pers, skojskoj ...
Efter träningen följde ja me Emelie hem eftersom jag skulle sova där ! Vi lagade god mat o kollade lite på idol. Sedan kom Nellie och vi sjööng :) haha . När Nellsan gått kollade vi på Terminator, elr inte vi , haha jag somnade. Vi gick sen till sängs kl 2. Sov gott till halv tolv o käkade frukost :) Emelie o Markus behövde nya sängar och jag åkte med fam. Ohlsson in till stan där vi sedan träffade mamma ! :) På vägen hem körde ja o mamma till fam. Nero där vi kollade på deras valp!, MKTMKT söööt !  VILL HA! :)
Nu ikväll ska jag o mamma på mässa , sen i morrn åker hon till Dubai ! Vill också följa med , men jag får inte plats i resväskan ;)

Puss&Kram o trevlig resa mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0