Vart tog bilden vägen?

Ja, idag stängdes det analoga tvnätet ner här i bygden ;) Fått två samtal där vi fått förklara hur man gör en kanalsökning. Nu kan jag inte längre kolla på TV i mitt rum, jag kan inte säga att det är ngt jag brukar göra men ändå, nu får jag hålla mig till filmer ;)

Har varit i skolan idag (som vanligt) och jobbat skiten hur mig, elr kanske inte .. haha.
Kommit hem och gjort om HELA min PP eftersom den inte gick att öppna här hemma, så jag va tillbaka till ruta ett. Men nu är jag klar, nästan iaf, ska lägga in lite ljud o så. Men den kmr vara färdig till på fredag för då ska jag redovisa.. KLUNK .

Ingen träning idag , o tur är väl det eftersom jag har hållt på att somna hela dagen. GÄSP.. måndagar..

Men i morrn är det tisdag vilket betyder att det bara är tre dagar kvar till det är fredag! :) YEAH!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0