Sista seriematchen för denna säsongen

Idag är det söndag igen , skola i morrn med andra ord. .. Jag ska "jobba" i vår cafeteria i morrn så det kmr ändå bli rätt så soft! Men Becka är sjuk, nu vet jag inte vilken jag ska jobba med . Krya på dig iaf Beckiiis!
Har också spelat match idag, sista seriematchen för denna säsong. Sen är det inomhus och grus som gäller , HejaHeja ,. Vi mötte Önnestad, de leder serien, och vi vann med 3-2 !!!!! :) Mkt bra avslutning ! Nu är det handboll som gäller för mig resten av vintern och lite in på våren .. Jag ska självklart träna fotboll också , men inte lika mkt :P Haha.
VM-final idag också ju , Brasilien förlorade. Jag hejar hellre på Brasilien än på Tyskland, men det spelar ingen större roll, Sverige är ju ute för längesedan ... :(

Puss&Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0