Softdag med match

Heej (: Idag har jag bara tagit det lugnt och hjälpt ida att rensa sin garderob, Puuh , där var en del som skulle bort .
Men jag har inte bara haft soft tid idag, nej kl. 14.00 var det samling på Vilan eftersom vi skulle spela match i Önneköp klockan 16. (Haha fråga inte mig var det ligger men det var en liten byahåla lite innan Hörby tror jag, där var fett dött) När vi värmt upp och alla var taggade kom det fram att vi inte hade ngn domare, och det är ju rätt bra att ha elr hur!? ;) Så vi väntade en liten stund innan de ringde in en annan domare från Eslöv, vilket är en bit att köra. Så innan vi kommit gång hade vi väntat en TIMME .. Väldigt lång tid .. Väl igång gick det hyfsat, det var en jämn och tuff match som vi förlorade med 1-0 , FYYY PÅ OSS !!!!!
På söndag är det sista matchen och den spelas hemma mot Önnestad, serieledarna. Men jag har fått veta att Önneköp bara förlorade med 2-1 mot dom så vi kankse har en chans, vem vet . Sedan är det bara handboll som gäller , vilket ska bli rikitgt kul :) , spelade den första damlagsmatchen i torsdag NÅGONSIN i Knislinge , Cooolt :)
Vi förlorde med mkt , men nästa säsong när vi kommit in i det då ska dom få se :P

Hrrm , och i morrn är det skola. Denna helg har gått alldeles för snabbt .. :/
Men snart är det helg igen , ( or NOT)  HAHA

Puss&Kram Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0