Helgen som har varit..

har varit mkt bra :) Dock lite kort . menmen ;)

I lördags jobbade jag hela dagen, och det rullade på bra. Direkt när ja slutat invigde jag vårt duschrum., USCH ! men det fick gå. jag hade inget annat val. Skulle med bussen. Men då ringde min mamma o sa att de kunde hämta mig. Superbra! Sedan bar det av till handbollsfest o förfest hos Ida Nyrén, trevligt. Handbollsfesten bjöd på trevligt folk, go mat o mkt dans ;) En lyckad kväll med andra ord!

På söndagen var det upp klockan åtta och byta om. Jag skulle på träningsläger. Först en träning i Åhus med start 9.30, sedan lunch och till sist match. Och vilket härligt väder det var ! :) :) Det gillas mkt starkt! Efter luunchen tog alla tjejer det lugnt i solen och när Åhustjejerna spelade match var vi givna supportrar! :) Men sedan var det vår tur. vi begav oss till Gärds Köpinge där vi bytte om, men sedan tog vi oss till Gringelstad där planen var. Vi vann med 4-0 och jag nätade!, Mkt Nannas förtjänst och det får inte glömmas !! :)
Till kvällsmat köpte vi hem Pizza, och det var supergott :)

Idag (måndag) har det varit skola, med mkt film. Har också varit med Becka och ska nu käka.

Puss&Kram

BTW: min USB-kabel till mobilen är borta!! Någon måste tagit den ;)

Kommentarer
Postat av: mie

haha grattis lina de e fan en merit o ha invigt duschrummet :P

2008-04-19 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0