Avskedsfest

Igår kväll var jag hos Emmalisa för avskedsfest. Där var många tjejer, god mat och trevlig stämning! Ni fattar inte hur mkt jag kmr sakna knytet! Men det kommer gå skitbra, det vet jag. Och Lisa, räkna med att jag kommer och hälsar på dig så mkt jag kan! :)

Eftersom ngr (inte jag!) hade glömt badkläder fick de sitta snällt och titta på ;)

Igår shoppade jag en del också minsann! Ett par skor, en kofta och en t-shirt! :)

Väcktes i morse av sys. Kollade på handboll swe-ger. VINST SVERIGE!, GÖÖÖTTTT :) Nu gäller det att de vinner mot Brasilien på söndag! Hoppas Hoppas!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emmalisa

Kommer sakna dig otroligt mycket älskling:)

Ja, jag längtar tills du kommer och hälsar på. Pussokram

2008-08-15 @ 19:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0