Dålig uppdatering..

Jaa, jag vet dålig uppdatering. Men jag helt enkelt inte haft tid eller lust. :)

Skolveckan har rullat på .
I fredags var vi i Hässleholm, det var finfint :) Somnade hos Linda, vaknade på samma ställe. Haha. Käkade frulle och lite så, sen var det jobb klockan 12. Stängning och skynda, skynda till bussen och knislinge. Mitt i allt dör mobilen. Så jag chansar på att gå hem till Emelie, träffar henne på vägen och drar vidare till någon kille ;)
Helgeåfestivalen var vårt mål. Även om det inte var så kul där ;) Bussen gick 00.00 och jag får skjuts av snälla Tina (Oscar) . Tusen tack!
05.00 - Klockan ringer och jag drar till jobbet. Trött som bara den. Jobbet rullade på och vid tre körde jag till farmor o farfar. Farfar fyller år i morgon :)

I morgon är det skola till halv elva, sen Lund med Emma. SHOPPA; SHOPPA SHOPPA! :) <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0