Today

Igår kväll åkte jag upp till Becka och hade det trevligt :) När vi vaknade i morse frågade Beckas mamma om vi skulle åka till Karlshamn, tjaa.. det verkar ju kul. Sagt och gjort, vi gjorde vid oss och käkade frulle på tjugo min! Väl framme hade det börjat regna, först lite . sen lite till. Så vi stannade inte allt för länge ;) På vägen hem körde vi inom Eko där jag handlade pennor till skolan minsann !

Sedan ikväll var det träning för hela slanten. Först fotboll, sedan snabbt ta bussen till Knislinge o då är det handboll som gäller ;) Idag fick vi träffa vår nya handbollstränare Dudde. Träningen var superkul och tiden gick snabbt, så jag tror det kommer gå finfint med Bo, som han egentligen heter ;)

Inga planer för i morgon, bara träning i Åhus 18.30 :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0