2:a advent :)

Hej Hopp andra advent är redan här! Tiden går fort!

Helgen har bjudit på julbak, träning ,jobb och nu plugg.

Hade ju nästan glömt att vi har prov i morgon och inlämningsuppgift tills i morrn ! oops, inte likt mig, men nu får jag göra allt ikväll istället! Men inte just nu, jag ska alldeles strax iväg o träna! 2 timmarspass är det ikväll!

Igår på friskis blev det "bounce" i think, hela passet gick ut på balans och stryka i främst bålen kan man säga. Det var annorlunda och jobbigt, men kul som bara den!

Idag var det bara jobb till tolv så jag gillade läget, elr som mie säger " det är spex" :D antar att det blev spex igår för Miebossen?! (a)

Puss&Kram, ikväll är det gossip girl :D

Kommentarer
Postat av: mie

haha allt e spex på ett elle annat sätt lina :D

2008-12-07 @ 18:18:58
URL: http://m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0