Det där med julklappar!

Goder Afton :D

Idag har jag hålt låg profil, skola, stan, o lite plugg.

Jag har varit på jakt efter julkappar också! Men jag tkr det är jättesvårt att hitta ngt bra!! Vad ska man köpa till sin pappa o mamma? inte nog med det så fyller mammsen år den 18/12 också!, great ;)
Ibland är det ruskigt kul att köpa julklappar, när man väl hittar ngt skojsit, men det där skojsiga inträffar sällan tyvärr.

Nu är familjen hemma så det blir väl mat snart, men först ska jag kolla på andra halvlek i Sve-tys i dam EM. Känns som om Sverige inte har så stor chans att vinna.. menmen!

I morgon blir det till att simma med EmmaKlämma som en vanlig tisdag! :) 40 längder väntar och sen lite bubblis! Mys!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0