förlåt för dålig uppdatering!

Men nu är det dax! Jag måste börja med att berätta att i onsdags var bussen sen, väl framme märker jag att bussen är invaderad av dagisbarn! Haha så söta små knyten det där! :)

Annars hade jag bara tänkt sammanfatta helgen lite snabbt.

Fredagen var det jobb med Sara efter skolan, sen hem och göra vid sig. Sen var det dags för Lussevaka! :) Jag, Li o Rox o co. Var hos Jesper (?) på näsby innan vi åkte till KuppA, trots utrymmning och MKT folk blev det en trevlig kväll! Slutade lite hastigt dock..

Lördagen klockan 10 kollade jag på Idas luciakonsert och sedan lite shopping i stan med mina päron! Kvällen bjöd på 25 årsfest för Elin, trots att jag var yngst på stället var det trevligt måste jag säga. Mycket kolleger denna helg, söndag kväll var det julklappsutbyte hos Johanna Sjö, så nu har jag kollat in allas lägenheter :)

Söndagen, uppe i ottan, beger familjen Joelsson plus farmor till Ullared minsann! Julklappar och annat billigt inhandlas. :) Anledingen till denna utfärd var att jag skulle spela mathc i Halmstad halv tre. Det gick inte jättebra, lika i halvlek blev förlust.. En liten tröst är väl att jag nätade fyra gånger :D

Idag har det simmats med klassen, så nu är det avklarat! Bara en vecka kvar nu, känns UNDERBART ! :) :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0