Helgen som varit!

Helgen är redan slut, men strunt samma! Det är ju jullov and I totaly looove it! :)

Lördagen började med stan och träning på friskis. Core igen. Fixade den sista julklappen och slog in alla klappar! Sen lät jag bara tiden gå. på kvällen var det julklappskalas som gällde, julklappsleken blev hetsig, men inte för att skryta, jag vann faktiskt 3 paket! (A) Inte alls likt mig men kul :D

Söndagsmorgonen har börjats tidigt, jag och Mie öppnade upp Fantasi i morse, dock kom inte bullarna förrän prick sju,( vi öppnar då). Men vi tog det chill ändå, varför stressa igenom livet liksom!? :P Åkte hem, vid 12, vilade och sen var det dags för träning! Träningen var kul och gick skitsnabbt!
På fredag (26dec) blir det iaf Göingecupen med alla 92or, vi håller tummarna för att det ska gå bra!  :)

Ikväll ska jag kolla på Parlamentet eftersom Björn Gustavsson är med. Haha han är så rolig! Har ni sett när han är ungdomsreportern "Benjamin" och ska testa karate?! Jag dööör så rolig den är! :) :)

I morgon ska jag ÄNTLIGEN träffa Rebecka! :)



Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0