Jobbet hela dagen

Sådärja. ipoden i öronen och jag är redo för ett inlägg :)

dagen har bestått av jobb tillsammans med Johanna, Elin och Linnea. Rullat på fint, hyfsat lugnt. Ritat och haft en pratstund med auswitch Irene.
Har precis duschat och sitter nu i min nya pyjamas :D Me like!

I morgon blir det nog stan, sen städa garderoben (om jag orkar). jobb tiden är nu bytt till på tisdag, med andra ord är jag ledig i  morgon! På tisdag ska jag äntligen träffa Lisa innan jobbet! Vi ska kolla rea och fika! :)

Dagens Fakta:
Magen och hjärnan samarbetar så om du äter mycket utan att hjärnan "kopplar" blir man uppsvullen. Eller något sånt.
Källa: En mycket allmänbildad Auswitch Irene, vår trogna kund. OBS! Väldigt osäker källa då hon babblar på även om det inte stämmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0