Måndag! 1 / 12

Helgen har gått fort, igen.
Nu är det bara tre veckor kvar till jullovet :)

Fredagkväll blev en lyckad kväll, tacopizzan blev übergod och Johan Palm åkte äntligen ut ! :) haha, såg ni hans fan AnnaLisa?, helt sjukt vad hon hyperventilierade!

Hursomhelst, lördagen blev en dag med jobb. Hände mkt skoj faktiskt! På kvällen blev det 18års fest för Cia minsann! Men trötter som man var åkte jag o Perre hem i god tid!
Söndagen bjöd på handboll. IFK spelade J SM, och de vann! Jag och Mli åt gått på favoriten, något jag mådde illa av senare....
Sen var det äntligen fotbollsträning! Hur längesen som helst jag tränade! Och så gick det inte bra heller.! aja, jag ska träna fotboll istället för handboll i morgon så jag får ta igen det :)

Idag har jag pluggat, kollat Top Model och lagat mat! Ikväll serverades det spagetti och köttfärssås :)

I morgon blir det att simma för mig och emma. Det blir våra traditionella 40 längder och kanske lite bubbelbad! Sen blir det iaf plugg i bibblan med Ellen.
Appropå bibblan, jag lånade en bok idag! Skitlängesen jag läste ju, den heter Innan jag dör. Verkar mkt bra! :)

1/12, 24 dgr till julafton - nedräkningen har börjat!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Julia Friman

om det är den boken jag tror, så är den jättebra :P

2008-12-01 @ 20:24:05
URL: http://jfriman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0