Måndag

På min lediga dag har jag varit i stan o kollat rean med Ida. Och man kan säga att jag blev besviken.. Menmen. Vi var inte där så länge så när vi käkat mat, pasta, blev det film. "Domsday" kan det stämma? Den var iaf jättebra. Tills det att det började hacka i bilden. Så slutet fick jag aldrig se helt. :(

Sen städade jag min garderob. Herregud säger jag bara! Jag behöver en större garderob tack! :)

Nu är alldeles strax mina päron på ingång och då vankas det tacopaj :D


Det här är LITE av kläderna som skulle omorganiseras

Dagens Fakta:
Burkini (ett badplagg som täcker från topp till tå) är ett ord som kommit till år 2008!
Källa: Aftonbladet


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan det vara en blandning av burka och bikini? ;)

2008-12-30 @ 17:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0