Nytänkande.

Kom på en rolig idé idag på jobbet. Eller jag tycker det iaf :)
Vad sägs om att jag skriver en faktaruta varje dag där jag skriver ner något nytt jag lärt mig under dagen? Självklart kan det bli lite onödig men kul fakta ibland, men ibland kanske det blir något riktigt intressant vem vet?! :)
Så , vad tycker ni? Jag ska iaf ge det ett försök :)


 

Dagens faktaruta
Man kan kalibrera en kaffemaskin så att det blir perfekt kaffe. Men då behövs fingertoppkänsla och erfarenhet!
Källa: Linnea

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lelle

Haha, du är för rolig gumman=) Jag rådiggar din faktaruta, dukig flicka! Krams//Lelle

2008-12-30 @ 09:36:11
URL: http://lovelust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0