plugg, plugg

Ja! Usch vilket evigt plugg! Nu är det två o en halv vecka kvar i skolan och vi har hur mkt som helst känns det som!! Idag har jag iaf ingen träning så jag har fått mycket gjort! så lite stolt är man trots allt  :) Ska bara plugga lite mer på ty-provet ;)

Åh! just det! Idag hittade jag min älskling i stan! :) Min älskling är en tajt spets klänning från H&M och räkna med att jag ska köpa den i morgon. Hade inga money idag så jag bara provade den!  Men den ska iaf inhandlas. !

Längtar lite till lussevakan minsann, jag håller tummarna för att det ska bli en kväll att minnas :)

Jaja., ikväll blir det bonde söker fru och Grey's anatomy :) Me like! Sen ska jag toppa med lite deutsch, haha och det är inte me like!

Btw, det snöar ute nu!! :O Jag hoppas att när jag vaknar i morgon så ligger det ett mysigt vitt täcke över marken! Det är allt som behövs, sen är jag i julstämning :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0