En vecka sedan

Idag är det en vecka sedan mormor dog.. Jag har gärna viljat skriva om det tidigare, men inte orkat. Saknar henne så ofantligt mkt!! En vecka utan underbara mormor, och jag kommer aldrig få prata eller se henne igen! Men nu har hon det bra och vakar över oss, ser till så att vi har det bra o så. Det känns väldigt bra , lite andligt kanske.. menmen. Gråten och saknade kommer i attacker, men allt mer sällan nu.  Begravingen kommer vara känslig, men jag hoppas den blir fin för det är hon värd !!! 
Tänkte det är lika bra att skriva om det lite . Men orkar inte skriva mer nu.. Men jag tänker på henne mkt !
Mormor <3


Kommentarer
Postat av: emma castman

Aaaw Lina

2008-01-15 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0