God Morgon!

God morgon alla härliga människor! Ligger nu är i sängen och tänkte resumera veckan som gått! Ni är väl nyfikna på hur wet west upplevelsen var!?
När vi kom till tivloibadet fick alla vars en väst som kändes som en stor gigantisk blöja. Sen skulle man springa o jogga o sprattla i vattnet. Och jag kan lova er att det kändes. Men fick springa o springa för man kom inte så snabbt framåt. När instruktören gått spelade vi lite vattenbasket, vilket var roligt :) Efteråt fick man gå på vattengympan om man ville. Jag var med eftersom annars hade jag fått vänta på pappa i en och en halv timme. Så jag, Linda och Cia var med på gympan. Den var också jobbig ! Man skulle ha hantlar som flöt och trycka ner dem under vattnet, men jag tyckte mest att jag flöt upp hela tiden. Haaha. När allt är slut går jag upp till duscharna där det var tusen folk, jag tänkte " men då sätter jag mig i bastun så länge. Efter fem min i bastun är den proppfull. Då visar det sig att det skulle vara sån där "Aufguss" med doft i ångan och en som står och viftar med en handduk, gud va skönt det var!! :) Det blir nog likadant nästa vecka!, Göttans !

I onsdags var jag hemma hos Becka och hade det mysigt! Missade tyvärr andra halvlek i handbollen, men fick se det härliga målet på sporten senare på kvällen!, Shit vilken tur! :)

I torsdags var vi på föreläsning i Yllan. Den handlade om hedersmord. Väldigt intressant till sista personen ställde sig på scenen och pratade om islam. Eftersom vi precis haft det i skolan kunde man ju rättså mkt sedan innan. Lite drygt blev det allt ! Innan jag o Becka tog bussen hem åt vi varsin glass på Mc, gottigottgott :)

Igår (fredags) Gick vi bara till tolv! Mkt skönt! Åkte sedan in till stan o käkade lunch med mamsen. Gick en liten runda i stan och tog sedan bussen till Vilan. Därifrån åkte jag med min tränare till Osby där vi spelade cup. Det gick inte så bra, i vår grupp hamnade de bästa lagen.. tyvärr åkte i ut i gruppspelet...

Idag ska jag till Osby igen o kolla på när Ida spelar. Jag har inget bättre för mig så vrf inte?! Annars har jag inget bestämt för resten av dagen! Vi får se hur dagen blir :P :) haha

ojj, detta var ng det längsta inlägg jag skrivit! Tack för att du läste det trots allt :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0