Tankar som inte vill vara stilla !

Mina tankar och känslor är just nu  som fåglar som bara flyger runt och inte vill vara stilla. Allt är ett virrvarr. Ena stunden är det som om allting är komiskt och jag skrattar om vadsomhelst. Men rätt som det är får jag dåligt samvete och nedstämd för att jag inte tänkt på mormor. Begravingen som är på fredag fyller mig med lite oro, hur kommer det kännas? Men samtidigt längtar jag till allt är över så att allt blir som vanligt igen, det är inte roligt att jämt gå runt o tänka på döden. Visst, sorgen ska ha sin tid. Men det ska bli skönt när det är över.

Sedan ska vi ju till Österrike på sportlovet , gud vad skönt det ska bli! Ett avbräck i den vanliga vardagen! Och ännu roligare är det eftersom Emelie ska med, hoppas bara där är mkt snö i år. Tror faktiskt att jag ska gå in o kolla läget på deras hemsida! Hopppas,hoppas :)

Lägesrapport:
I morrn prov,
Fredag uppsats o begraving, hur ska det gå ihop?!
Söndag jobb 6-12 , puh .

Puss&Kram Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0