Åhusvecka

Denna veckan, elr from i tisdags har jag befunnit mig i Åhus. Jag har bott med Emelie i deras stuga de lånat :) Det har varit superkul! Ons-tors var det Beachhandboll som gällde, det kanske inte gick så jättebra spelmässigt. Men kul var det! På kvällarna var det finalerna och sedan social umgänge, om man kan kalla det så. Nån kväll blev det fest också!
I fredags skulle vi inte spela själva, men jag skulle jobba, så det blev inte nån åskådardag ;) Istället var det speldax igen i lördags, med dam motion. Haha vi hette Sist i gruppen, passande va!? Men det slutade bra, vi åkte ut i Semifinal... det hade precis börjat regna och den gigantiska bollen var hal som ett tvål.

I morse ringde min klocka 5.00, puh, och det var jobb som väntade. Så från 6 - 15 jobbade jag och stog i ;)

Om en månad börjar jag skolan, shit vad snabbt sommaren har gått!!!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0