My day

I natt sov Becka här! Vi kollade på en film som heter "The Last Kiss", och den kan jag inte rekomendera. jag undrar egentligen vad den handlade om!? jaja .

Fick sova ut idag (11.40) och jag kan säga att det kändes helt underbart! Jag, Becka och sys tog bussen till stan sen vid halv två. Där gick jag först till Bibblan för att lämna böcker, (fick påminnelse idag) och sedan till Telenorbutiken! För jag har skaffat ny mobil o abonnomang, men mitt gamla nr har inte flyttats över ännu. Det visade sig att mitt gamla ab (telia) fortfarande var bundet. Typiskt .. får ****så köra med det nya numret .. Så senare ikväll får jag väl skicka ett massms till alla kontakter.

Förövrigt shoppade jag en del idag faktiskt (!) , en t-shirt, två örhängen och ett par shorts :) Lägger in bilder på det senare !

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0