Summer

Igår efter jobbet begav jag mig till Åhus och Emelie. Där va vi vid stranden ett tag. :)
På kvällen vad det mat i Bistron som gällde och där satt vi och snackade i två timmar, typ. Underbart mys! Skitskönt att snacka så mkt! När vi bestämt oss för att gå gick vi och köpte glass. Jag köpte blåtrian, och farbrorn bakom skojjade om att jag skulle vara rädd om ögonen. Vilket jag fick förklara för Emelie ;) Sedan strosade vi runt i vackra Åhus och snackade ännu mer! Vid fädriften kom vi på att vi cyklat till bryggan. Hrm!? Vi fick alltså gå tillbaka och hämta den. Vilka brightheads! :)

Emelie, the one and only ;)

Idag var vi vid stranden och stekte, mycket sköönt. Träning på kvällen och det var ruskigt gött att springa av sig glassen ;)

I morgon blir det stranden igen, men bl.a Linda. Sedan drar vi direkt till träningen.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0