Veckan är slut...

.. och jag är MYCKET trött. Har jobbat hela veckan, och har därför inte fått sova ut. Men det är skönt med egna pengar sedan :)

Som sagt har det varit mkt jobb denna vecka, därför har jag inte hunnit blogga... :/ Det har blivit lite K-dagarna också.

Igår var en mkt trevlig kväll! Efter jobbet träffade jag Jessica och Elise, vi åt och hade det trevligt. Det blev väldigt nostalgiskt! , Men vi saknade Malin förståss! När Lisa var klar på torget hängde hon på :) Vid halv tio stack jag o Lisa ner till Tivolirock och kollade på Petter, Sahara Hotnights och Teddybears Sthlm. Vilket ös! :) Me like!

Tack för en trevlig kväll flicks!

Jag jobbar inte förrän på fredag, för nu vankas det BeachHandboll! Sweeeet ! :)

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0