2-0 ryssland!? Nejmen ojdå!

Pissed off. Det är vad jag här så pissed off så att jag nästan blir gråtfärdig. Jag skäms över att vara svensk.  Hur kan man spela en sådan dålig match.!?

När man är på planen springer man och vill ha bollen elr hur IBRA? Det är synd om henke som springer för två på anfallet för Zlatan springer bara när han känner för det!! Jovisst, han är bra när han nätar, men sen då!? Det blir för avancerad fotboll, mer enkelt som Henke tycker jag!


Dessutom om man har en yttermittfältare med i truppen och den första blir skadad, sätter man itne in den andra yttern då!? Nej då ska man köra med en anfallare på högerkanten. Vad är det för mening? In med Sebastian Larsson, han vet iaf hur man ska agera där!


Arrrgh!! Jag har så många känslor inom mig!


Till sist: Man går ALDRIG, och läs ALDRIG ,in i en match för att spela lika, oavsett vad det gäller går man in för vinst och kämpar till sista man! Även om det kan få ett bra slut efter oavgjort är det inget man går in för!

Kanske är det bara jag som fattat poängen med fotboll, nämligen att VINNA!

Arrggh!!!!!!!!!! Sorry för mitt utbrott, men det BEHÖVDES verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0