Ännu en söndag till ända!

Guten Abend! Idag har varit en varm dag!
Dagen började med att klockan ringde 5.00. Hyfast pigg(!!!!) gjorde jag mig i ordning till jobbet. Moppeturen dit var fruktansvärt kall, men det tog man igen senare under dagen :) Efter jobbet blev det stranden i Åhus som gällde, vi hittade en blåsig o väldigt lutande plats, UTMÄRKT! (elr inte) Vi stod inte ut allt för länge.

i morrn är jag ledig o jag funderar starkt på att masa mig till stranden ..!

Kollat både handboll o fotboll idag ( TV). Förlust dubbelt upp. och inte nog med det! Sverige missar OS i handboll!! , hur kunde det gå till?! jag ska villigt erkänna att jag var hyfsat förbannad här hemma.!

Lisa o hela 9c kom hem idag! Välkomna tillbaka till Sweden! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0