Det är fredag den 13..

.. och dagen börjar inte bra. Klockan ringer fem i fem och trött som bara den masar jag mig upp o gör vid mig. Jag tror nämligen att jag jobbar 6-15. Kör till jobbet o träffar Sara, nejmen vad gör hon här!? Då visar det sig att jag inte jobbar förrän 13-19. Allmänt trött på livet får jag köra hem igen. Väl hemma bestämmmer jag mig för att gå en runda. Efter en 45 min skön runda säger jag hejdå till mamma o lägger mig i soffan för att kolla på en film! jaa .. som sagt en konstig start på dagen!

Så hela eftermiddagen får gå åt jobbet. Jag som hade hoppats på att vara hemma vid tre idag,, Men det blir stängning idag tillsammans med Ylva och F:et.  Puh!
Men i morgon och på söndag vet jag säkert att jag jobbar 6-15, så det så! ;)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0