Händelserika onsdag!

En mkt händelserik dag måste jag säga!
Vaknar av att min dator trillar ner på golvet! Klockan är väl halv sex elr nått för pappa kommer inspringade nästan klar. Då har jag ****så somnat ifrån den igår. Haha så typsikt mig!

Dagen fortsätter med att jag o Ida tar oss till staden, först bibblan ( böcker till resan ) sen frissan! ****ing gick bra och efter frisörbesöket bjöd jag sys på lunch :)

När vi skulle hem övertalade Ida mig att köra till Eko, och eftersom jag är så snäll (right?!) körde vi dit snabbt. På vägen hem stannade vi till hos Becka o lånade fler böcker o hälsade på hennes kattisar! Sååå söta är dem!

Ikväll blir det träning, sen snabbt hem o kolla Sverige-Ryssland!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0