ohja!

Har nu jobbat hela dagen, så lite trött är jag **** ;) Igår efter jobbet drog jag till Vilan o kollade på KDFF - UIK. Vilken dålig match! Jag som hade hoppats på att få se Marta in action, men nejnej, hon var avstängd. När jag läste det för ngn ddag sedan, tänkte jag att det kunde bli en bra match iaf. Men även där hade jag fel! Så efter 70 spelade minuter åkte jag o Ida hem. Jag snabbt in i duschen, för där hemma väntade den traditionella vattenfesten på andra sidan gatan. Det var lite smått trrevligt faktiskt!

Kollade på matchen swe-esp, och jag blev så BESVIKEN!! De kunde väl stoppat det spanjorerna i 30 sek till!!! Ahja, de får ta nya tag mot Ryssland.
Zlatan hade ont i knät, Henke var slutkörd, likaså Elmander, och Rosenberg har jag aldrig gillat! Hoppas Lagerbäck låter Sebastian Larsson vara med från start, han är ju yttermittfältare, det är ju inte Elmander! Kör med Henke o Ibra och byt in Elmander senare i matchen! :)

BTW!!! Idag stod det klart att vi ska åka till Bulgarien den 22:a. Helt underbart, och efterlängtat!

Jag ska försöka få igen alla timmar jag missat nu så ..
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0