Onsdag!

God Morgon! Sitter i soffan och har precis ätit och kollat schemat inför Beachsoccern. Det visade sig att jag o Rebecka fick ansvaret att dela ut alla tider, hrm?, jaja. vi får se hur det går :)

Igår åt jag o ida hos farmor o farfar, sedan körde jag till Lisa! Hade hoppats på fint väder så vi kunde ta det lugnt hos henne, men nejdå! Mulet o blåsigt! Men trots vädret tog vi två dopp ;) haha !
Bestämde oss att köra till stan en runda där vi fikade o hade det allmänt mys! Hittade en skjorta på hm också, där ser man! Jag fick också titt på 9c film från Spanien, och jag kan säga att jag gärna hade följt med. :)

Neejhe, nu måste jag dammsuga,på mammas begäran :) Sedan väntar jobb 13-19.. vilket betyder att jag inte hinner träna idag heller! Arrgh! Jag får dårdimpen!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0