Tillbaka

Nu är jag tillbaka från min lilla trip i Bulgarien!

Det har varit en mycket skön vecka, vädret har varit super varje dag. Dagen vi åkte hem var det lite molnigare, men helt okej ändå! :)

Dagarna började med frukost som liknade en utfodring av hungriga djur, helt sjukt! Alla åt ljust bröd, bakelser o lite frukt. Inte konstigt att de såg ut som de gjorde! Sedan begav vi oss till stranden, där vi var till ett tiden. Havet var fint o varmt, med mycket krabbor ;) För er som undrar va det grön flagg varje dag utom de två sista, då var det gul. Haha ;)

Efter havet gick vi till vårt poolområde vid hotellet. Det var mycket fint med både en vanlig pool, bubbelpool, barnpool, vattenrutschkanor och bar i poolen :) Helt okej om ni frågar mig ;)

Oftast var vi där till 4-5 tiden sedan var det dusch o dyl som gällde. På kvällarna åt vi på ngn restaurang sedan begav vi oss in mot centrum. Där blev det lite shopping och annat mys!

Det tråkiga var att alla var så sura, inte ett enda leende fick man av personalen. Det var samma överallt! ett stort minus..

jag skulle kunna skriva mycket mer.. men då skulle ni bara tröttna , right? så här kommer några bilder istället :

Lite av poolområdet
Lite av poolområdet

The Beach

Lite av hotellet

Middag i Nessebar

In the waves

Köra golfbil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0