Tisdag

Heej! Nu sitter jag hos Beckan! sov här i natt. Hela dagen igår tillbringade jag i solen! Göttans! Sedan kom Becka o vi badade i vattenspridaren! :) ida spelade match igår kväll och jag fick med Becka dit!? helt otroligt! :) Vi fick stå i den väldigt seriösa kiosken ;) Men så kom Alex pappa o undrarde om jag var kamratstödjare, jag bara vaddå!?, sen kom jag på att vi skulle käka pizza tsm alla kamratstödjare! och så hade jag glömt ddet!!! Hur kunde jag !? jaja, det vr bara att acceptera situationen,

Kom sedan hem till becka o hade det mys.!

ringde från jobbet idag, de behöver hjälp i eftermiddag så jag får rycka in! :) Missar dock träningen hela veckan!, jobb idag, middag i morn o jobb på torsdag! jag får hålla ig¨ång här hemma på ngt sätt!

Btw, glömde skriva det innan men jag o Mie är det nya radarparet på företaget, undrar om det är henne jag ska jobba med idag igen!?, elr nej . jag tror det blir emma :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0