Today is the day..

ja, idag är dagen! Jag ska på avslutningsmiddag ikväll, och det ska blir sjukt skoj! Det ska bli kul o se hur alla har klätt upp sig o så. Funderar på att ringa till Beckan så vi gör vid oss tsm, haha det är ju halva nöjet :) Becka kommer bli sååå fin, jag såg hur hon skulle se ut igår! Mums . tss :P

Idag har jag varit i stan med mamma o Ida, köpt lite studentpresenter o så .. very trevligt :)

Igår efter jobbet cyklade jag o Ida till Rebecka där vi hälsade på lammen på dagiset , vilka små sötingar måste jag säga! Men lite rädd för mamman är jag **** ..

Det visade sig att mamma inte alls kunde köra oss till middagen ikväll. Så jag har flörtat med kusin vitamin Lollo :) 

Nejmen nu ringde becka!, vi får se hur det löser sig, jag tänker iaf ha en trevlig kväll :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0