Klockomställning

Uppsväld som ett fetto och trött som ett as, sitter jag nu är o tänker på att klockan egentligen är tio över tolv. Det gäller att inte glömma någon klocka ikväll, för då kommer allt bli fel,. iaf om det gäller mig! ;)

Har jobbat hela dagen idag o det har varit full rulle. Btw så har Mie fest nu, och jag hoppas de ha det trevligt! :)
När ja kom hem satte vi på en film, som heter Solstorm. Jag rekomenderar inte den, den verkar superbra på trailern, men jag kan inte påstå att den håller måttet. Nu var det kanske för att jag hade för höga förväntningar. Har du inte det, så varför inte se den!?, men som sagt, enligt mig är det bortkastad tid! ;)

I morrn är det match som gäller, o några av Åhus tjejerna ska vara med eftersom deras match blev inställd idag. Så i morrn klockan två i Hästveda är det alltså ett KDFF + ngra Åhus IF:are som spelar.

Matchen i går gick kanon, 2-0 till oss :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mie

festen va trevligt lina :) du får hänga på nästa gång !

2008-04-03 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0