Måndag

Helt vanlig måndag idag.

Skolan rullade på som alltid, Hemkunskap med goda "kladdkaksbullar" som jag gjorde själv (: STOLT
Sen in till stan o mammas jobb för att byta om till träningen, i REGN!, usch,. men det gick när man väl kommit igång. Sen hem och duscha, VARMT. Elr varmt för mig. Jag är lite känslig för värme, men inte värme från ett varmt hjärta! Det tål jag hur mkt som helst av, Synd bara att de finns så många kallhjärtade! Well, Well .. Åt och sprang faktiskt ut o sålde lite penseer, Nu blir Ingemannen glad ( tränaren ) :) Sen snabbt in för att se Anna Pihl. Kollade också igenom musikläxan till imorrn .

Som sagt en helt vanligt måndag.
kanske lite tråkigt,men vad ska man göra!?

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0