Påsklovet är under full gång :)

Jaa, påsklovet är verkligen här nu :) Har jobbat rättså mkt , i fredags, lördes , söndags o idag. idag stängde jag sjävl för första gången, det gick väl bra :) Nu vet man hur det är :)

I söndags efter jobbet kom Becka hem till mig eftersom jag var ensam, hon sov över här och vi hade allmänt mys , yeah, like it :)

i Måndags (igår) spelade vi match i tomelilla, kallt, slaskigt, men vi vann :) Wooho :) Jag har också blivit omskolad som högerback, och det tycker jag är kul , ge mig några matcher till och jag kan det utan o innan :)
Efter matchen sov jag hos Becka. Trevligt :)
Sedan var det upp och jobba :)

Som det ser ut nu ska jag till Nova Lund i morrn o shoppa ! Det ska bli super kul :)

Men tankarna i huvudet snurrar mer än någonsin nu! Tur att jag har Becka att snacka med ! du är bääst <3

Det kändes skönt men också patetiskt att höra rösten, det var ju så längesedan nu!!!

image9


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0