hållit mig borta..

Jaa.. det fina vädret har hållit mig borta från datorn, tyvärr!

Men idag var det absolut sista skoldagen på Fröknegårdskolan för min del! , känns väldigt konstigt! Tänk att jag aldrig kmr att vara i mitt klassrum längre, där jag har varit nästan varje dag i 4år. helt sjukt. Men det ska bli skönt med ett sommarlov :)

Jag och Becka cyklade till skolan i onsdags ( jag vet att det är längesedan nu ) och det var sjukt härligt! Jag gjorde även det igår (tors). det går ju väldigt snabbt egentligen! :)

Match i Onsdags, o det blev förlust tyvärr.. men andra halvlek var inget att skryta om! , Det är bara att komma igen flicks! :)

Det nalkades jobb efter skolan idag, inte allt för mkt att göra, men lite fler timmar fick man ju :)

Helgen bjuder på jobb, mer får ödet bestämma! :) :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0