Skolan

Sitter just nu i skolan,. inte allför roligt men det får gå, det är ju snart dax för sista lektionen. Det är tyska som står på schemat !
Idag har vi sprungit gamlegårdsrundan, en runda på lite mer än 2,5 km. VAARFÖR går det aldrig bra när jag springer den!??! Jaja, nu är det iaf gjort o jag kommer aldrig mer springa den!, GÖTTANS!
På NO:n idag fick vi en uppgift om elmotorn, vi ska skriva dess funktioner och varför den snurrar. Det var tänkt att man skulle hinna göra klart det på 80 min. Men det skulle man ju bara drömma om. Nej det måste göras klart hemma!, och jag kan itne mer än pusta. VA FAN!?, jag trodde det var slut med arbete nu! Men jag längtar som tuuusan till på måndag då klassen åker till Sthlm, och det ska bli fett skönt! När vi kommit hem har vi bara en vecka i skolan, sedan är det kanske två tre dagar kvar. sen SOMMMAR :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0