10 nov - Beckas birthday!

Japp! Idag blir min älsklingstös 16 bast! Wiihoo ! Bara två år tills du blir 18 snäckan ;) Grattis!

Måndag idag = matte (prov på torsdag :S), Nk (rena rama sömnpillret, haha Ellen somnade nästan! :) och till sist idrott. Det stod styrka på programmet idag, lite smått jobbigt jaaaa!

Träffade sen födelsedagsgrisen typ 2 min sedan bar det hemåt. Snäll som jag är skjutsade jag Ida till träningen också. haha har snart kör 14 mil tror jag ;) Bara halva kvar..

Ikväll blir det lugnt med lite plugg o sånt där :)

I morgon ska jag o Emmis simma! Duktiga är vi vettni ;) Vi börjar inte förrän tio över ett i morgon liksom (A)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

TACK gumman! <3<3

2008-11-10 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0