Gokväll!

Gokväll där ute! Idag borde jag inte bara sitta hemma och tråka (är egentligen hos en familj i byn, men samma sak! ;) För töserna är ute och roar sig.. men inte Lina inte.. Haha. Jag har jobbat idag , ska jobba i morgon så jag orkade helt enkelt itne. Det får bli nästa helg ! :)

Höstlovet har varit underbart! En veckas ledighet som går alltför snabbt. SÖNDAG i morgon redan. Usch. Hursomhelst har jag fått mkt gjort. Igår var vi i Lund t.ex. Där blev det lite nytt inhandlat. Ska köpa en vinterjacka också, men självklart finns den jag vill ha itne i min strl. Så jag överväger att köpa en annan ;)
Men kort sagt: lovet har varit skööönt!

Förövrigt har jag fortfarande inte fått min mobil tillbaka. Den har varit på lagning i över 4 veckor nu, helt sjukt! Jag saknar den nu så jag gick in o frågade i butiken idag. De visste inte mer än att verkstaden i Malmö "väntade på delar". Vaddå? Hur lång tid tar det egentligen, ingen som vet, men de gissaade på slutet av nästa vecka! Det tvivlar jag på, men jag hoppas verkligen det stämmer! :)

Emmaklämma är i Stockholm och Jens är och kollar på 500 i Lund. Haha, lite avis är man ;)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Emmalisa

hej gumman! har försökt få tag på dig också. Ja, det har jag också. men du får komma upp och hälsa på mig i Stockholmia:) Julshoppa, haha....

Saknar dig, min vän/Emmalisa

2008-11-01 @ 22:12:31
URL: http://emmalisanorrhamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0