Härlig dag med FRUKTSALLAD!

Haha. Ja idag slutade vi halv elva, vilken lyx va? Jag, Emma o Ellen bestämde oss för att åka hem till mig efteråt. Vi inhandlade först lite frukt på torget.

Efter lite strul på bussen, busschauffören var siggig på Ellen o hon blev sur tillbaka. haha . Lång historia iaf ;)
Iaf, efter det gjorde vi en mkt god fruktsallad som vi åt med glass i stora lass och chokladsås! Mumma! Vi kollade på Mamma Mia, helt sjukt, jag tröttnar aldrig på den filmen!

Sen provade vi våra skills på singstar, haha mkt vackert måste jag säga! Kanske favorit i repris på fredag?! :D

Ja, just det. Har ju haft utvecklingsamtal idag också, och det gick ju fint måste jag säga.
Åh!! Jag fick bara ett fel på matteprovet! *stolt* :)

Ikväll blir det Bonde söker fru o Grey's Anatomy, åh, jag gillar onsdagar på TV :D


Här är vi! Snygga som få!



Mums! Den ser god ut right? :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0