Jag tar igen helgen!

Förlåt, förlåt förlåt ! Jag har inte hunnit uppdatera denna helgen.. Har jobbat heeela helgen.

I lördes hade vi mkt o göra, men det hindrade inte oss från att ringa o skojja med Mie i Tyskland! Haha! På kvällen kom jag hem till ett stökigt kök. Bänkskiva håller på att bytas ut, så jag får laga tacos i uterummet på en spisplatta. Van campare och scout (har jag faktiskt varit!) gick det som på räls! Sen blev det stjärnor på is o allmänt mys i soffan. Dock  tidigt i säng, jobb väntade klockan sex på söndag morgon!

Men jag jobbade bara till tolv o sedan träffade jag Emmalisa! åååh! vad jag saknat min tösabit! Vi käkade o hade det mysigt på house of bagles! :) Och snart ska jag komma upp till henne har jag bestämt! :D
Vi bestämde oss att bara valsa runt lite i stan och märkte att Carlings hade öppet (!?) så vi gick in o jag provade jackor. Det hela slutade med att när mamma hämtade mig sen köpte jag en jacka, på stadium, inte carlings. Så tokigt det kan bli! Men glader blev jag för i morse när jag skulle gå till bussen var det fyra(!) minus!!! Hyyy!
Söndags eftermiddagen bjöd på träning som var minst sagt jobbig! Men det är sånt jag gillar! Det ska kännas att man har tränat! :)

Idag har det blivit plugg i massor, men jag har inte blivit klokare, tvärtom! I morgon ska jag o Emma plugga satan på lunchen för vi har prov i Svenska på onsdag! Ettt ord, Hjälp!
Ska kanske tilläggas att jag har 77 glosor till i morgon också! Jiippee! Jag är i himmelriket! Not..

En trevlig sak är ju att det är fotbollsgalan ikväll! En liten ljusstråle såhär på måndagskvällen!

Men nu är det matdags!
Ciao!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0