HÄR KOMMER MITT BORTTAPPADE INLÄGG! Torsdag - redan!

Herregud! Det är torsdag redan! Det är helt sjukt vad tiden går snabbt!

Jaja. Allting har rullat på tkr jag faktiskt.

I tisdags var det först simma med emma innan skolan, 40 längder blev det + bubbelpool! Åhja, duktiga är vi minsann! :) Sedan engelska o tyska. Jag o Ellen höll på att skratta ihjäl oss på tyskan, haha Ulrike var helt säker på att det var fredag hon bara - Jaa. jag vet att det är fredag eftermiddag och alla är trötta.. Vi försökte säga till henne, men nej, ingen reaktion.
Onsdagen bjöd på vanliga lektioner och ett väldigt udda besök på Kjell o Co. Snäll som jag är följde jag med Ellen dit för att köpa ny sladd till datorn. För det första visste hon inte vilken sladd, sen hade hon inga pengar och till råga på allt står prällarna där också oc börjar samtala med oss. Javisst så vi var ju trevliga o så. När vi väntat ett bra tag säger killen i kassan - nummer 46. Ellen kollar på sin lapp. - Men jag har 45! haha asgarv!! Vi hade stått där som några idioter, snackat med våra prällar när vi bara kunde gått fram o fått hjälp! Hahaha! Jag kan försäkra er om att det var roligt :)

På kvällen träffade jag Becka! :) <3



Idag, matteprov osv osv... Blivit en hel glada skratt idag också! Och det gillar jag starkt! :D


Har pluggat heeeela eftermiddagen. Synd om mig jag vet. Och nu ska jag snart träna. Hejhopp vad det ska bli kul.. elr nej. Vi får se!

Matchen som vi skulle spelat på söndag är flyttad till lördag! oh NO! jag jobbar hela lördagen och kan därför inte vara med! Fy på det! Vi är ett antal 92or som in kan vara med. Och inte för att vara taskig.. men det kommer inte gå bra för de andra... Jaja. jag får väl hålla tummarna när jag är på jobbet. Det är ju trots allt mitt lag! :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0